Eva Solo

Dobrý dizajn je všetko. To je vízia dizajnérov Eva Solo, ktorí vám ponúkajú elegantný škandinávsky dizajn a doplnky do kuchyne, domu, záhrady, na terasu a grilovanie. Stretnite sa s priateľmi, vypite si čaj a zamilujte sa do svojho interiéru.
4 položiek celkom
Rýchlovarná kanvica NORDIC KITCHEN 1,5 l, Eva Solo
€143,80
ES502740
Rýchlovarná kanvica NORDIC KITCHEN 1,5 l, čierna, Eva Solo ES502741
Rýchlovarná kanvica 1,5 l, biela, Eva Solo
€126,70
ES502920
Rýchlovarná kanvica 1,5 l, čierna, Eva Solo
€126,70
ES502921

Eva Solo – príbeh značky, poslanie a ikony dizajnu

Kto bola Eva? História značky

Eva Solo je dánsky rodinný podnik, ktorý pred viac ako 100 rokmi založil Kai Rohde Fog. Firma dostala meno po dcére konateľky Evy a dnes ju vlastní zástupca štvrtej generácie rodiny - Jan Engelbrecht, syn Evy. Prvou dizajnovou klasikou od Evy bol stroj na krájanie chleba a mäsa z roku 1952, ale keďže dizajnéri spoločnosti sledovali vývoj moderného domova, čoskoro začali prichádzať s kuchynským náradím, ktoré bolo navrhnuté nielen na uľahčenie života v kuchyni, a ktoré však boli dostatočne štýlové na to, aby boli vystavené v otvorených kuchyniach, ktoré sa stali populárnymi v 70. rokoch.

V roku 1997 Eva uviedla na trh malý sortiment kuchynského náčinia, ktorý sa stal veľmi populárnym. Sortiment dostal názov Eva Solo, pretože pozostával zo „sólových" produktov. Dokázali taký veľký a trvalý úspech, že v roku 2010 sa celá spoločnosť premenovala na Eva Solo. Dnes je Eva Solo so sídlom neďaleko Kodane v Dánsku známa po celom svete vďaka funkčnému a vysokokvalitnému dizajnu svojich produktov.

Poslanie a hodnoty Evy Solo

Cieľom spoločnosti je dodávať emocionálne, vysokokvalitné a inovatívne produkty pre domácnosť – produkty, ktoré vyjadrujú osobnosť svojich zákazníkov a zároveň sú inovatívne z hľadiska ich dizajnu, funkčnosti a výberu materiálov. Štyri základné hodnoty značky sú: vášeň, integrita, inovácia a obchodný talent a pokiaľ ide o domácnosti zákazníkov, produkty Eva Solo im majú uľahčiť život a urobiť ich štýlovejšími.

Produkty Eva Solo – „Áno, ale..."

V roku 1949 Eva uviedla na trh trepačku na múku s vrchnákom, ktorá slúžila aj ako lis na citrusy. Táto dvojitá funkčnosť bola novoobjavená myšlienka a bola propagovaná frázou „Áno, ale...". Áno! – Je to trepačka múky... ale je to aj lis na citrusy! Dnes Eva Solo stále navrhuje, aby vylepšila moderný domov a uľahčila život tým, že z každého jedného produktu vyťaží maximum, aby bol nielen krásny a odolný, ale aj funkčný.

Katalóg spoločnosti zahŕňa produkty nielen do kuchyne, ale aj do jedálne, obývačky, kúpeľne a záhrady a pozostáva z troch značiek: Eva Solo (produkty na každodenné použitie do domácnosti s kategóriami produktov: varenie, servírovanie , bývanie a outdoor), Eva Trio (riad, kuchynské náčinie a porcelán odrážajúci profesionálnu kvalitu pre domácnosť) a Eva (séria produktov na pečenie a varenie v rúre: mäkký silikón formy na chlieb a koláče, pekáče a formy na chlieb s nepriľnavou vrstvou SLIP-LET®).

Dizajnérka a ikony dizajnu Eva Solo

V priebehu rokov spoločnosť nadviazala úzke pracovné vzťahy s poprednými dizajnérmi a remeselníkmi. Jedným z najvýznamnejších dizajnérov v histórii Evy Solo bolo dizajnérske duo Tools riadené Clausom Jensenom a Henrikom Holbækom, ktorí navrhovali každý jeden produkt už 15 rokov.

Koncom sedemdesiatych rokov spoločnosť spolupracovala so známym dizajnérom Ole Palsbym, ktorý navrhol ultimátnu sériu hrncov a panvíc, ktoré dnes tvoria značku Eva Trio. Tieto produkty sú známe svojím osobitým dizajnom, schopnosťou miešať a spájať , ich profesionálna kvalita a skutočnosť, že hrnce možno stohovať.

Eva Solo spolupracovala aj s Thomasom Pedersenom a dizajnérskym štúdiom ARDE – jedným z popredných škandinávskych odborníkov na dizajn nábytku.

V priebehu rokov bola značka Eva Solo ocenená viac ako 200 medzinárodnými cenami za dizajn, vrátane cien iF Product Design Awards, Good Design Awards, Red Dot Design Awards a Designpreis. Najpopulárnejšie produkty z radu Eva Solo sú: